analýza a prieskum trhu.

Naši ana­lyt­ici u nás v Idea Machine vedia vykoná­vať veľa rôznych typov analýz a priesku­mov trhu, vrá­tane analýz konkuren­cie schop­nosti, prieskum a analýzy medzi zákazníkmi, prieskumy trhu, pro­duk­tov, reklamy.

marketingové stratégie a plánovanie.

Mar­ketingová straté­gia je v pod­state vzorec alebo plán, ktorý inte­gruje hlavné ciele, zámery a poli­tiku Vašej orga­nizá­cie v súdržný celok. My v Idea Machine Vám pomôžeme pri vytváraní mar­ketingovej stratégie, ktorá zabezpečí, že váš pro­dukt alebo služba je zam­er­aná na vhodný seg­ment trhu a pro­dukty a služby máte správne nace­nené a dokonale prezentované.

prezentácia značky (branding).

Napriek tomu v čo veľa ľudí verí, brand­ing nie je len o vašom logu, slo­gane a lesklých brožúrach. My v Idea Machine sme presvedčení , že značka sa vzťahuje aj na svo­jich zamest­nan­cov, zákazníkov, média a dokonca aj širokú vere­jnosť. Pre nás brand­ing začína zvnú­tra von.

digitálny marketing.

E-​Marketing, Inter­net Mar­ket­ing, tiež označo­vaný ako web mar­ket­ing, e-​marketing alebo on-​line mar­ket­ing je predaj tovaru a služieb cez inter­net. Digitálny mar­ket­ing viaže spoločné tvorivé a tech­nické aspekty inter­netu, vrá­tane diza­jnu, vývoja, reklamy a predaja. Inter­net mar­ket­ing nie je len násle­dok budovanie alebo pod­pory inter­ne­tových stránok, ani to nez­na­mená umi­est­ne­nie reklam­ných ban­nerov na iné webové stránky. Efek­tívny digitálny mar­ket­ing vyžaduje kom­plexnú stratégiu, ktorá kom­bin­uje obchodný model a preda­jné ciele Vašej spoločnosti so zam­er­aním na cieľový trh prostred­níctvom správneho výberu reklam­ného charak­teru, média a dizajnu.

public relations.

Sme presvedčení, že efek­tívny PR, je viac néž len zasielanie tlačových správ. PR a pub­licita nie sú syn­ony­mom, no mnoho PR kam­paní posky­tuje pub­lic­itu. PR je pre nás ria­di­aca funk­cia, ktorá sa zame­ri­ava na komu­niká­ciu a posil­ne­nie vzájomne prospešných vzťa­hov medzi orga­nizá­ciou a verejnosťou.