analýza a prieskum trhu.
Naši analytici u nás v Idea Machine vedia vykonávať veľa rôznych typov analýz a prieskumov trhu, vrátane analýz konkurencie schopnosti, prieskum a analýzy medzi zákazníkmi, prieskumy trhu, produktov, reklamy.
marketingové stratégie a plánovanie.
Marketingová stratégia je v podstate vzorec alebo plán, ktorý integruje hlavné ciele, zámery a politiku Vašej organizácie v súdržný celok. My v Idea Machine Vám pomôžeme pri vytváraní marketingovej stratégie, ktorá zabezpečí, že váš produkt alebo služba je zameraná na vhodný segment trhu a produkty a služby máte správne nacenené a dokonale prezentované.
prezentácia značky (branding).
Napriek tomu v čo veľa ľudí verí, branding nie je len o vašom logu, slogane a lesklých brožúrach. My v Idea Machine sme presvedčení , že značka sa vzťahuje aj na svojich zamestnancov, zákazníkov, média a dokonca aj širokú verejnosť. Pre nás branding začína zvnútra von.
digitálny marketing.
E-Marketing, Internet Marketing, tiež označovaný ako web marketing, e-marketing alebo on-line marketing je predaj tovaru a služieb cez internet. Digitálny marketing viaže spoločné tvorivé a technické aspekty internetu, vrátane dizajnu, vývoja, reklamy a predaja. Internet marketing nie je len následok budovanie alebo podpory internetových stránok, ani to neznamená umiestnenie reklamných bannerov na iné webové stránky. Efektívny digitálny marketing vyžaduje komplexnú stratégiu, ktorá kombinuje obchodný model a predajné ciele Vašej spoločnosti so zameraním na cieľový trh prostredníctvom správneho výberu reklamného charakteru, média a dizajnu.
public relations.
Sme presvedčení, že efektívny PR, je viac néž len zasielanie tlačových správ. PR a publicita nie sú synonymom, no mnoho PR kampaní poskytuje publicitu. PR je pre nás riadiaca funkcia, ktorá sa zameriava na komunikáciu a posilnenie vzájomne prospešných vzťahov medzi organizáciou a verejnosťou.